CELESTA COWORKING
Už vám práce na home office nevyhovuje a potřebujete změnu? Máme pro vás otevřeno v běžné otevírací době v prostorách našeho coworkingu, které jsme přizpůsobili aktuální situaci, abychom mohli dodržovat stanovená hygienická opatření tak, abyste se u nás cítili bezpečně.
Pokud potřebujete na pár dní v týdnu nebo měsíci klidné a příjemné prostředí na práci, nabízíme vám pronájem místa v coworkingu, nebo soukromé kanceláři pro 1-2 osoby v Praze 3, v docházkové vzdálenosti od Hlavního nádraží (stanice metra C). V příjemném inspirativním prostředí u nás získáte potřebné zázemí a klid na práci. Kdykoliv se rozhodnete, stačí si místo zarezervovat, vzít si jen svůj notebook, dorazit a začít pracovat.
Prostory se nacházejí v klidném prostředí na Žižkově, cca 150 m od tramvajové zastávky Husinecká (tram č. 5, 9, 15 a 26), v Seifertově 17.
K dispozici jsou služby recepce a doplňkové služby.
- Kopírování, tisk a skenování dokumentů
- Pro případ jednání s klientem nebo konferenčních hovorů možnost rezervace samostatné místnosti za doplatek 50 Kč/1 hod.
- Možnost ukládání osobních věcí do samostatných uzamykatelných boxů na recepci
- Káva, čaj, voda, džus, kuchyňka s mikrovlnkou
- Dog friendly (po dohodě)
Ceny pronájmu
Pro denní vstup do coworkingu nebo pronájem kanceláře není třeba uzavírat smlouvu, ale stačí se pouze po příchodu na recepci zaregistrovat.
Pronájem místa v coworkingu od 10:00 do 18:00 hodin v pondělí-pátek:
- 1 den: 350 Kč/osoba
- 1 týden: 1 650/osoba
Pronájem samostatné kanceláře pro 1-2 osoby od 10:00 do 18:00 hodin v pondělí-pátek:
- 1 den: 600 Kč/osoba
- 1 týden: 2 000/osoba
Jak se provádějí platby?
Pronájem prostor lze uhradit předem bankovním převodem nebo hotově na recepci. Karty neakceptujeme.
Ceny jsou konečné, nejsme plátci DPH.
Platnost ceníku: od 15. 11. 2020
V prostorách Celesta coworking space dodržujeme následující hygienická pravidla:
- V našich prostorách pravidelně dezinfikujeme všechny povrchy
- Prostor je v pravidelných intervalech větrán
- Při vstupu a ve společných prostorách, jako recepce, kuchyňka, toalety atp. nosíme roušky
- Na recepci i v prostoru coworkingu pro vás máme dezinfekci na ruce
- Když si zapomenete roušku, při vstupu na recepci vám ji poskytneme
- Pokud nemůžeme dodržet rozestup nejméně 2 metry, máme nasazenou roušku
- V našich prostorách pravidelně dezinfikujeme všechny povrchy
- K dispozici jsou antibakteriální mýdla a jednorázové papírové ručníky
- Pracovní stoly v prostorách coworkingu jsou rozmístěny v bezpečné vzdálenosti nejméně 2 m od sebe
- Jsme ohleduplní k ostatním, proto zůstaneme doma, pokud se necítíme zcela zdrávi.
Pokud si chcete rezervovat místo nebo na cokoliv zeptat, ozvěte se nám: