CELESTA COWORKING

 

Už vám práce na home office nevyhovuje a potřebujete změnu? Máme pro vás otevřeno v běžné otevírací době v prostorách našeho coworkingu, které jsme přizpůsobili aktuální situaci, abychom mohli dodržovat stanovená hygienická opatření tak, abyste se u nás cítili bezpečně.

Pokud potřebujete na pár dní v týdnu nebo měsíci klidné a příjemné prostředí na práci, nabízíme vám pronájem místa v coworkingu, nebo soukromé kanceláři pro 1-2 osoby v Praze 3, v docházkové vzdálenosti od Hlavního nádraží (stanice metra C). V příjemném inspirativním prostředí u nás získáte potřebné zázemí a klid na práci. Kdykoliv se rozhodnete, stačí si místo zarezervovat, vzít si jen svůj notebook, dorazit a začít pracovat.

Prostory se nacházejí v klidném prostředí na Žižkově, cca 150 m od tramvajové zastávky Husinecká (tram č. 5, 9, 15 a 26), v Seifertově 17.

K dispozici jsou služby recepce a doplňkové služby.

  • Kopírování, tisk a skenování dokumentů
  • Pro případ jednání s klientem nebo konferenčních hovorů možnost rezervace samostatné místnosti za doplatek 50 Kč/1 hod.
  • Možnost ukládání osobních věcí do samostatných uzamykatelných boxů na recepci
  • Káva, čaj, voda, džus, kuchyňka s mikrovlnkou
  • Dog friendly (po dohodě)

Ceny pronájmu

Pro denní vstup do coworkingu nebo pronájem kanceláře není třeba uzavírat smlouvu, ale stačí se pouze po příchodu na recepci zaregistrovat.

Pronájem místa v coworkingu od 10:00 do 18:00 hodin v pondělí-pátek:

  • 1 den: 350 Kč/osoba
  • 1 týden: 1 650/osoba

Pronájem samostatné kanceláře pro 1-2 osoby od 10:00 do 18:00 hodin v pondělí-pátek:

  • 1 den: 600 Kč/osoba
  • 1 týden: 2 000/osoba

Jak se provádějí platby?

Pronájem prostor lze uhradit předem bankovním převodem nebo hotově na recepci. Karty neakceptujeme.

Ceny jsou konečné, nejsme plátci DPH.

Platnost ceníku: od 15. 11. 2020

V prostorách Celesta coworking space dodržujeme následující hygienická pravidla:

  • V našich prostorách pravidelně dezinfikujeme všechny povrchy
  • Prostor je v pravidelných intervalech větrán
  • Při vstupu a ve společných prostorách, jako recepce, kuchyňka, toalety atp. nosíme roušky
  • Na recepci i v prostoru coworkingu pro vás máme dezinfekci na ruce
  • Když si zapomenete roušku, při vstupu na recepci vám ji poskytneme
  • Pokud nemůžeme dodržet rozestup nejméně 2 metry, máme nasazenou roušku
  • V našich prostorách pravidelně dezinfikujeme všechny povrchy
  • K dispozici jsou antibakteriální mýdla a jednorázové papírové ručníky
  • Pracovní stoly v prostorách coworkingu jsou rozmístěny v bezpečné vzdálenosti nejméně 2 m od sebe
  • Jsme ohleduplní k ostatním, proto zůstaneme doma, pokud se necítíme zcela zdrávi.

Pokud si chcete rezervovat místo nebo na cokoliv zeptat, ozvěte se nám:

775 976 383

celesta@celestapraha.cz